A VIRTUAL OFFICE (also known as a trading office) will definitely bring a significant advantage for businesses in building brand image with their customers and partners at a highly professional and high class level.

Virtual office - the leading cost-saving office solution

vimedimex building
  • Leverage your business brand and impress business partners – with meetings at a high class building.

  • Citilight Tower, a 14-storey office building, over 10.000 m2, professionally managed by Savills

  • Other benefits such as a separate parking lot, a bank, etc. also contribute to your effortless transactions at the building.

  • Headquartered at the center of district 1 – to showcase your level and alleviate chances of success

  • Assert capability, credibility and leave remarkable impression – right after exchanging business cards

  • Recognizable location: 45 Vo Thi Sau Street, Dakao Ward, District 1. Only 100m away from Social Insurance office of D1; 5 minutes drive from D1 Tax Department, Notre Dame Cathedral of Saigon, and Department of Planning and Investment of HCMC

  • Modern and fancy office space – to gain trust and increase persuasiveness towards clients

  • Greet clients with confidence at well-designed transaction areas – as premium as top-notch corporates

  • -Spacious halls with smart and versatile design – available for use at all times

  • Professional and contemporary working space – to confidently communicate, negotiate, and make a deal quickly

  • A variety of modern and well-equipped conference rooms that are suitable for every meeting, helping you to achieve every target

  • Private business negotiation rooms for traders, bringing confidence and alleviate business class


     
     
văn phòng winplace
Văn phòng giao dịch
  • Your separate name board is delicately positioned at the Directory Board – alongside other premium brand names

  • Lễ tân đại diện chuyên nghiệp, tận tâm – thay mặt bạn đón tiếp KH & nhanh chóng chuyển tiếp thông tin  
  • Customer Service Staffs are well-trained and fluent in foreign languages – to create positive first impression on your clients.

  • Staffs are always available to welcome your clients and partners

  • Mails and parcels are sorted smartly at the office thanks to online mail management system

  • On be half of your company to solve unexpected problems as soon as possible, assisting in business growth

  • You can choose a desired phone number from our list and automated welcome voice message, just like any large corporates

  • A switchboard with voice mail and fax number – available 24/7 for every transaction

  • Never miss a valuable call from customers with smart automatic call distribution to other mobile phones

  • Work from distance with a fax to email system – never miss an important document or order

  • Able to send faxes with scripted content and time

  • No need to invest in an expensive fax machine; sending and receiving is just one click away

tổng đài
văn phòng trọn gói tiết kiệm chi phí
  • No need to worry about prime cost – We have it at Winplace

  • Have your own valuable working space that’s worth millions of VND – with an extremely economical price of 545.000/month(*) 

  • All fees included and no extra: receptionist, operation staff, electricity bills, etc…

  • Set up a widespread network of customers through Winplace’s corporate community

  • Easily expand or adjust contract according to your business size

  • Scale up your company with our nationwide office system – take the lead – run your business efficiently

  • Win big contracts thanks to a well-designed, professional and top searched website 

  • Boost sales with 2 effective business platforms: website and email domain

  • Email branding to help promote products/services widely, reliably, and and without spams

  • Give your brand more exposure to clients everyday

  • Get more chances to approach and promote to hundreds of potential customers everyday

  • More opportunities to match with valuable partners at your office

marketing

BẢNG GIÁ VĂN PHÒNG GIAO DỊCH

W-SUCCESS
1.545.000/ tháng
W-PRO ?
945.000/ tháng
W-BASE
545.000/ tháng

Dịch vụ pháp lý doanh nghiệp trọn gói

Giấy chứng nhận đăng kí kinh doanh (GPKD) tại Sở KH&ĐT:

  • Thành lập mới/ Thay đổi GPKD
  • Khắc con dấu và công bố mẫu dấu
  • Đăng ký công bố trên cổng thông tin Quốc Gia
-15%
800.000

Khai báo thuế ban đầu tại Chi cục thuế Quận 1

  • Lập hồ sơ, khai báo ban đầu
  • Lập hồ sơ xác minh địa điểm kinh doanh
  • Hỗ trợ đăng ký chữ ký số, hóa đơn điện tử
-15%
500.000

Sử dụng khu vực tiếp khách và làm việc tại văn phòng

Khu vực tiếp khách không gian mở/ Business Lounge:

  • Thảo luận và giao dịch khách hàng thuận lợi ngay tại văn phòng
Miễn phí 2h/ ngày
Miễn phí 1h/ ngày
100.000/ tháng

Phòng Tiếp Khách, Phòng phỏng vấn, Phòng thảo luận

  • Tạo sự riêng tư khi tiếp đón đối tác từ 03 – 04 người.
Miễn phí 26h/ tháng
Miễn phí 10h/ tháng
180.000/giờ

Phòng họp hiện đại chuyên nghiệp

  • Được lắp đặt hệ thống LCD, máy chiếu, thiết bị phòng họp dành cho 04-06 người
Miễn phí 5h/ tháng
Miễn phí 2h/ tháng
220.000/ giờ

Khu vực chỗ ngồi làm việc:

  • Linh động theo giờ.
  • Có vách ngăn cao tạo sư riêng tư, thoải mái.
Miễn phí 8h/ tháng
Miễn phí 4h/ tháng
180.000/ giờ

Sử dụng hệ thống viễn thông hiện đại, hạ tầng công nghệ thông tin tiên tiến

Tổng đài thông minh 24/7:

  • Khách hàng sở hữu số điện thoại bàn (cố định) riêng, có lời chào tổng đài và chuyển tiếp tự động lập tức đến số điện thoại cá nhân hoặc điện thoại bàn của bạn.
100.000/ tháng

Số nhánh máy lẻ nội bộ riêng và chuyển cuộc gọi:

  • Tổng đài sẽ chuyển cuộc gọi đến từng bộ phận, phòng ban của công ty bạn theo số máy nhánh đã được cài đặt
3 lines
1 line
100.000/1line/tháng

Máy fax thông minh:

  • Khách hàng sở hữu số fax riêng, nhận bản fax qua email tự động dưới dạng file .PDF
100.000/tháng

Hỗ trợ quảng bá và giới thiệu thương hiệu chuyên nghiệp hiện đại

Thiết kế Website theo template có sẵn:

  • Khách hàng chọn 01 mẫu yêu thích trong kho template tại WinPlace.
  • Đội ngũ thiết kế sẽ giúp khách hàng sở hữu ngay một website hoàn chỉnh ngay lập tức
10 trang chuẩn SEO (cũng mẫu 05 trang có sẵn) Resize hình ảnh để upload <50 hình
05 trang chuẩn SEO Resize hình ảnh để upload <10 hình
750.000/ năm
  • Hosting: Nơi lưu trữ Website, tăng tốc độ, backup và bảo mật dữ liệu trên Website
Dung lượng: 5G Băng thông: Không giới hạn Add on: 01
Dung lượng 2 GB Băng thông: Không giới hạn
650.000/ năm

Domain (địa chỉ website):

  • WinPlace thay mặt đăng kí domain theo yêu cầu của khách hàng.
Domain quốc tế: .com, .net, .org, .co, … hoặc Domain Việt Nam: .com, .com.vn
Domain quốc tế: .com, .net, .org, .co, …
Domain quốc tế: .com, .net, .org, .co, …

Email Domain: Thay vì địa chỉ email thông thường (…@gmail.com hoặc..@yahoo.com…)

  • Tăng cường hình ảnh chuyên nghiệp và uy tín của công ty trước đối tác với email có đuôi chính là domain website của công ty bạn
50 Email (50 GB)
10 Email (10GB)
05 Email (5GB)

Địa chỉ đặt trụ sở công ty và sử dụng dịch vụ tại văn phòng

Hình ảnh công ty được thể hiện đẳng cấp:

  • Địa chỉ trụ sở đặt tại Citilight Tower, số 45 Võ Thị Sáu, P.Đa Kao. Trung tâm Quận 1, TP HCM

Bảng tên công ty khách hàng:

  • Thiết kế và đặt trang trọng (niêm yết) cố định ngay tại văn phòng.

Dịch vụ khách hàng chuyên nghiệp:

  • Thông thạo ngoại ngữ.
  • Nhiệt tình, sẵn sàng chào đón khách hàng đến liên hệ giao dịch.
  • Thay mặt nhận thư từ và chuyển tiếp thông tin đến khách hàng.

06 LÝ DO NÊN CHỌN VĂN PHÒNG GIAO DỊCH TẠI WINPLACE

Monthly installment payment

With a Mastercard or Visa, you can pay monthly and reduce your initial investment cost.

Free business establishment

WinPlace will handle the submission of documents and procedures on your behalf. You will have a business license within 3-5 working days.

Professional brand promotion support

We offer a standard SEO web design package, 10 free branded email accounts, and a name card printing package, valued at 12 million VND.

Prime business address

Your company's image will become more professional in the minds of customers, promoting faster success.

Luxurious office design

The most luxurious workspace in Saigon, designed with inspiration and equipped with modern facilities.

Reasonable cost

For a small cost of only 545,000 VND/month, you can have a professional office right in the center of the city.

CitiLight
Chi nhánh quận 1
CitiLight Tower, 45 Võ Thị Sáu, P.Đa Kao, Q.1

Toà nhà văn phòng ngay trung tâm Quận 1

Đem đến hình ảnh chuyên nghiệp, đẳng cấp cho DN

Quy mô: 10.150 m²- 14 tầng

Quản lý chuyên nghiệp từ Savills Việt Nam

jamona
Chi nhánh quận 7
Jamona Heights , 210 Bùi Văn Ba, P. Tân Thuận Đông, Q.7

Toà nhà hiện đại, thuộc khu đô thị ven sông sầm uất, tiện nghi

Không gian làm việc ‘xanh’, ôm trọn view Q.7

Quy mô: 5,768 m²

Gồm 2 blocks – 18 tầng