A WORK SEAT FOR YOUR OWN, WITH A FULL RANGE OF SERVICES OF A COMPLETE OFFICE BUT THE COST IS THE MOST ECONOMICAL​

  • Working seating services help businesses eliminate concerns about the huge cost to have a high – class office at BUILDING in the center of District 1 – with modern facilities, fully equipped with utilities
  • When using a class work seat at WinPlace, you only need to pay a fixed monthly expense (not incurred).
  • You can operate a business at a company (in a scale building) designed, equipped and organized extremely professionally only equal to the cost of renting a room, all activities and costs incurred around have we take care of (free reception service, IT service, grocery service, protection, modern equipment, and the entire cost of internet, electricity, water, Press, refreshment, ICO)
  • In particular, the lease term for leasing list for work seats is very flexible, supporting the maximum demand for expansion-shrinking the size of your business.

Working seat benefits

work station 1
  • The seating at WinPlace has been well-groomed for customers to experience the convenience as soon as they enter the office.
  • Each work seat at WinPlace has fully equipped office facilities and infrastructure: from large desk L with discreet partitions, chairs, personal cabinets to lighting equipment, air conditioning system, Internet, wifi, telephone… customers can pick up seats and start working within 05 minutes.
  • The number of seats is flexible, suitable for all needs of the size and budget of customers.
  • Flexible contract terms: short to long term contract term with flexible terms, custom quantity, service package according to the development plan of the enterprise.
co-working
Sanh van phong
  • The modern seating area will be the place where your collaboration, projects and business development plans are sublimated.
  • You will not have to use expensive meeting room service outside by WinPlace offers modern meeting room system with capacity of 4 -12 people, equipped with sharp projectors, high-speed internet, ensuring that the direct or online exchange will take place smoothly and without interruption.
  • There is no additional cost to hire receptionist, It, technical ICO because WinPlace has a team of receptionists proficient in foreign languages, professional reception, support your customers. IT, technical team is always ready to support customers when technical problems arise in the office.
Untitled design

[su_accordion]
[su_spoiler title=”Sẵn sàng nhận văn phòng làm việc ngay.” open=”yes” style=”default” icon=”chevron” anchor=”” class=””]

  • Chỗ ngồi làm việc tại WinPlace đã được chăm chút hoàn thiện để khách hàng trải nghiệm tiện ích ngay khi bước vào văn phòng.
  • Từng chỗ ngồi làm việc tại WinPlace đã trang bị đầy đủ các trang thiết bị, hạ tầng văn phòng: từ bàn làm việc lớn chữ L có vách ngăn kín đáo, ghế, tủ hồ sơ cá nhân đến thiết bị chiếu sáng, hệ thống máy lạnh, Internet, wifi, điện thoại… Khách hàng có thể nhận chỗ ngồi và bắt đầu làm việc được ngay trong vòng 05 phút.

[/su_spoiler]
[su_spoiler title=”Diện tích văn phòng phong phú, phù hợp nhu cầu đa dạng của khách hàng.” open=”no” style=”default” icon=”chevron” anchor=”” class=””]

  • Số lượng chỗ ngồi linh động, phù hợp mọi nhu cầu về quy mô và kinh phí của khách hàng.
  • Điều khoản hợp đồng linh hoạt: Thời hạn hợp đồng ngắn đến dài hạn với điều khoản linh hoạt, tuỳ chỉnh số lượng, gói dịch vụ theo kế hoạch phát triển của doanh nghiệp

[/su_spoiler]
[su_spoiler title=”Sảnh tiếp khách sang trọng, Phòng tiếp khách hiện đại.” open=”no” style=”default” icon=”chevron” anchor=”” class=””]

  • Khu vực tiếp khách hiện đại sẽ là nơi những sự hợp tác, dự án và kế hoạch phát triển doanh nghiệp của bạn được thăng hoa.
  • Bạn sẽ không phải sử dụng dịch vụ phòng họp đắt đỏ bên ngoài bởi WinPlace cung cấp hệ thống  phòng họp hiện đại với sức chứa từ 4 -12 người, trang bị đầy đủ máy chiếu sắc nét, internet tốc độ cao, đảm bảo những cuộc trao đổi trực tiếp hay trực tuyến sẽ diễn ra suôn sẽ và không bị gián đoạn.

[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”Nhân sự chuyên nghiệp WinPlace chính là nhân sự của công ty bạn.” open=”no” style=”default” icon=”chevron” anchor=”” class=””]

Không phải tốn thêm chi phí thuê nhân viên lễ tân, IT, kĩ thuật… bởi WinPlace đã có sẵn đội ngũ lễ tân thành thạo ngoại ngữ, có nghiệp vụ đón tiếp khách chuyên nghiệp, hỗ trợ tận tình khách hàng của bạn. Đội ngũ IT, kĩ thuật luôn túc trực sẵn sàng hỗ trợ khách hàng khi có vấn đề kĩ thuật phát sinh tại văn phòng.[/su_spoiler]
[/su_accordion]

DEDICATED DESKS

PRICE FROM

4.000.000 VND

EACH MONTH

GET SPECIAL VOUCHER

BENEFITS OF USING DISTRICT 1 SEATING SERVICE IN WINPLACE

DEDICATED DESKS

LIMITED

Use fixed work seat for 1 staff and lounge up to 100m2

Fixed work seats with high partitions, privacy and availability: tables, chairs, filing cabinets.
Air conditioning system, electric, electric lighting to serve customers during working time
The nameplate is set up and placed solemnly fixed at the rent floor
Use the modern and flexible over 100m2 lounge to welcome and trade with customers
Use small meeting rooms (from 4-6 people ) Standard, Modern, equipped with projectors, LCD, meeting room tools, drinking water,…

4 Hours/Month

Or use large meeting room (10-12 people)

2 Hours/Month

Use of living room, interview, private for 3-4 people

3 Hours/Day

Office equipment use: printer, scanner, copier

200 pages/Month

Free setup of 1 phone number and 1 Desk Phone in each room

WinPlace personnel is also your personnel

Professional reception, good at foreign languages, enthusiasm, help to welcome customers, partners. Representatives receive mail, mail and direct delivery to you.
IT team experience, timely customer support problems on internet connection, Wifi, phone and other computer problems.
The grocery department diligently takes care of cleaning and cleaning the office every day after work.
Security guard 24/24.

Free use of other utility areas at the office

The reception area affirms the professional image, Class of customers when entering the office.
Fully equipped Pantry area, free tea, coffee, drinking water.

Free operating costs, incurred monthly

Costs incurred such as: electricity, refrigeration, internet, water,…
Cost of Management, Maintenance, Maintenance in the building.

Ngoài ra văn phòng ảo cũng là dịch vụ đang được quan tâm nhiều nhất vì ngoài chi phí tiết kiệm thì địa chỉ uy tín cũng là ưu tiên hàng đầu cho các doanh nghiệp mới thành lập.
Xem chi tiết: dịch vụ văn phòng ảo

THE SAME COMPANY PROMOTES
market share growth

Mình ấn tượng nhất tại WinPlace là khu vực tiếp khách, rất rộng rãi, sang trọng, cách phối màu và bày trí ấn tượng. Đội ngũ nhân viên tại WinPlace cũng rất tuyệt vời, luôn chuyên nghiệp và chu đáo khi giải quyết các vấn đề phát sinh tại văn phòng, niềm nở khi tiếp đón khách hàng. Đối tác của mình mỗi lần đến đều rất hài lòng và khen ngợi.
7-12-201756-375390260-2165-1512704068_m_460x0
Ngô Khải Minh
CIO - Giáo dục GBD
Tôi đã sử dụng qua rất nhiều dịch vụ cho thuê văn phòng tại Sài Gòn và biết đến WinPlace từ một người bạn giới thiệu. Đem đến một văn phòng sang trọng tại vị trí đẹp Quận 1, WinPlace cung cấp mức giá rất hợp lý, thêm vào đó là đầy ắp tiện ích miễn phí. Sự chuyên nghiệp, chu đáo từ dịch vụ đến đội ngũ nhân viên hỗ trợ tận tình chính là lý do khiến tôi quyết định gắn bó tại đây lâu dài.
anh-profile-nu-1-2
Dương Hà Kim Chi
Công ty YOUPLUS

FAQ

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Do you intend to set up a business but hesitate because you have to spend too large initial costs for finding townhouses or buildings to rent an office, not to mention to have an office as you want to spend a lot more such as: the cost of office design, stationery, equipment such as printers,phones, tables and chairs,… in addition to the costs listed you also have to pay additional fixed monthly costs such as electricity, water, internet, staff salary,…

This is also the concern of many individuals when they are planning to set up businesses or start-ups need to save costs to operate the company to minimize risks in the business process. Don’t let the costs get in the way of becoming your entrepreneur. So what’s the solution here? How to build and operate a business at the most economical cost?

Do you believe that at the cost of only 4 million VND / month, you have owned a fully equipped office in the center of District 1. This to you is probably hard to believe, but it really exists under the name “work seat” that solves all your concerns and concerns.

Why is it called a work seat? That is, you will have a business address in the heart of District 1 with a fully equipped private office, furniture equipment, printer, allowed to use our seating area, meeting room, interview room to receive partners, customers, a lot of additional services come but only at a package cost of 4 million / month.

With the company being located in the center of District 1 along with the nameplate placed inside the Hall of a luxury building, it is you who are the first beneficiary when appreciated by your partner customers surely your negotiations with partners will be favorable and open up opportunities for development for the company.

  • No additional cost to hire receptionist, It, technical ICO because WinPlace has a team of receptionists proficient in foreign languages, professional welcome service, support your customers. IT, technical team is always ready to support customers when technical problems arise in the office.

  • You will not have to use expensive meeting room service outside by WinPlace offers 5 modern meeting rooms with a capacity of 6-18 people, equipped with sharp projectors, high-speed internet, ensuring that the direct or online exchange will take place smoothly and without interruption.

  • Your company will become even more professional with automatic greetings from the smart PBX system that WinPlace equipped to cater to customers.
    Every time you are stressed, stress at work you will feel relaxed when visiting our pantry counter. With the aromatic coffee enjoyed with colleagues will help you less stress and think more new ideas to help better business.

  • With all the services and utilities given above, there is no reason to worry that you have to spend tens of millions or even hundreds of millions to build an office and office, then monthly you have to pay a huge amount while coming to us at the cost of only 6.5 / month you already own the equivalent utilities. Hundreds of businesses have trusted WinPlace choice and success.

CitiLight
Chi nhánh quận 1
CitiLight Tower, 45 Võ Thị Sáu, P.Đa Kao, Q.1

Toà nhà văn phòng ngay trung tâm Quận 1

Đem đến hình ảnh chuyên nghiệp, đẳng cấp cho DN

Quy mô: 10.150 m²- 14 tầng

Quản lý chuyên nghiệp từ Savills Việt Nam

jamona
Chi nhánh quận 7
Jamona Heights , 210 Bùi Văn Ba, P. Tân Thuận Đông, Q.7

Toà nhà hiện đại, thuộc khu đô thị ven sông sầm uất, tiện nghi

Không gian làm việc ‘xanh’, ôm trọn view Q.7

Quy mô: 5,768 m²

Gồm 2 blocks – 18 tầng